check
אריג' מוטלק נסרה أريج مطلق نصرة | הקליניקה האורבנית

אריג' מוטלק נסרה أريج مطلق نصرة

אריג' מוטלק נסרה أريج مطلق نصرة
אריג'
מוטלק נסרה أريج مطلق نصرة

אריג' היא בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית במסלול פרקטיקה לשינוי מדיניות במכללה האקדמית תל חי ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית עם התמחות בשלטון מקומי מאוניברסיטת חיפה.
כמו כן, היא בוגרת תכנית צוערים לשלטון המקומי של משרד הפנים. כיום היא סטודנטית לתואר שני בתכנון ערים ואזורים באוניברסיטה העברית בירושלים ומלגאית בקליניקה האורבנית.
אריג' מנהלת את תחום הפיתוח הארגוני והאסטרטגי במועצה מקומית מג'ד אל כרום, ממונה על העסקת אנשים עם מוגבלות ואחראית על קידום נושא החירום ברשות.

במסגרת המילגה בקליניקה, אריג' מלווה פרוייקט של פלייסמייקינג בעכו בשותפות עם המרכז הערבי לתכנון אלטרנטיבי, מרכז אעלאם ועמותת תשרין.

ליצירת קשר עם אריג מוטלק נסרה: areejnassra@gmail.com

 

أريج مطلق نصرة، مديرة التطوير التنظيمي والاستراتيجي في مجلس مجد الكروم المحي ، مسؤولة عن توظيف أشخاص ذوي احتياجات خاصة، ومسؤولة عن ملف الطوارئ في المجلس. حاصلة على لقب أول في العمل الاجتماعي  تخصص مجال تغيير سياسات من كلية تل حاي والماجستير في إدارة سياسات عامة  تخصص حكم محلي من جامعة حيفا.

حاليًا طالبة ماجستير في التخطيط الحضري والإقليمي في الجامعة العبرية في القدس ومتدربة في العيادة الحضرية. ترافق مشروع  "صناعة المكان" في مدينة عكا - بالشراكة مع المركز العربي للتخطيط البديل، مركز اعلام وجمعية تشرين خريجة برنامج طلائعيون للحكم المحلي.

للتواصل مع أريج مطلق نصرة: areejnassra@gmail.com